Πάτρα: Πέθανε στο σπίτι της από κορονοϊό - Δεν ήθελε να πάει νοσοκομείο και δεν είχε κάνει εμβόλιο

 


Μια 52χρονη γυναίκα στη Πάτρα που νοσούσε με κορονοϊό
, πέθανε καθώς επέλεξε να παραμείνει στο σπίτι της και να μην νοσηλευτεί.

Η γυναίκα, σύμφωνα με την ΕΡΤ, παρότι είχε διαγνωστεί με κορονοϊό, δεν ήθελε να μεταβεί στο νοσοκομείο. Μάλιστα σήμερα, επειδή η κατάστασή της υγείας της επιδεινώθηκε, κλήθηκε γιατρός στο σπίτι της που και αυτός της συνέστησε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο, αλλά η 52χρονη  και πάλι αρνήθηκε.

Λίγες ώρες αργότερα η γυναίκα, που είχε και υποκείμενα νοσήματα και σύμφωνα με πληροφορίες δεν είχε εμβολιαστεί, υπέκυψε.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια