Συναγερμός έχει σημάνει σε μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων στην Πάτρα, όπου σύμφωνα με πληροφορίες εντοποπίστηκαν επτά κρούσματα κορωνοϊού. Οπως δήλωσε στο tempo24.news η παθολόγος της μονάδας Ελίνα Πανάρετου, μόνο ένας 92χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο λόγω υποκείμενων νοσημάτων. Οι υπόλοιποι ηλικιωμένοι έχουν τεθεί σε καραντίνα και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Πρόσθεσε πως από τους 7 ηλικιωμένους που νόσησαν τέσσερις δεν είναι εμβολιασμένοι και 3 έχουν εμβολιαστεί.

0 Σχόλια