Ανατροπή αυτοκινήτου σημειώθηκε στο Δασύλλιο της Πάτρας κάτω από άγνωστες συνθήκες.
Το περιστατικό συνέβη το μεσημέρι του Σαββάτου, με ένα αμάξι να φέρνει τούμπα και να ανατρέπεται, με τον οδηγό να έχει χάσει τον έλεγχο του. Στο σημείο πήγε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και περιπολικό της Αστυνομίας
0 Σχόλια