ΒΙΠΕ Πάτρας: Ξεκίνησε η 24ωρη απεργία που κήρυξαν Εργατικό Κέντρο και συνδικάτα (ΦΩΤΟ)


 Με περιφρούρηση σε εργοστάσια και άλλους χώρους δουλειάς ξεκίνησε η 24ωρη απεργία που κήρυξαν για όλη τη ΒΙΠΕ το Εργατικό Κέντρο Πάτρας (ΕΚΠ) και κλαδικά συνδικάτα.

Ήδη από τις 10 μ.μ. εργοστάσια όπως της Avramar, της El Pack, της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και της ΝΟΥΝΟΥ απεργούν, όπως και άλλοι εργαζόμενοι από άλλους χώρους.

Το Εργατικό Κέντρο Πάτρας, κλαδικά και επιχειρησιακά συνδικάτα, μαζί με εργαζόμενους απαιτούν μεταξύ άλλων μέτρα για την υγεία και την ασφάλεια όλων των εργατοϋπαλλήλων στους χώρους δουλειάς, όταν μάλιστα ακόμη και σήμερα εργαζόμενος τραυματίστηκε σοβαρά στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Με την απεργία τους ΕΚΠ, κλαδικά και επιχειρησιακά συνδικάτα στηρίζουν ταυτόχρονα και τις κλαδικές απεργίες που είναι κηρυγμένες για την Τετάρτη.

Το Εργατικό Κέντρο Πάτρας απαιτεί:

  • Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας με αυξήσεις στους μισθούς. Μείωση του εργάσιμου χρόνου – 7ωρο, 5ήμερο, 35ωρο.
  • Μέτρα Υγείας & Ασφάλειας, επαναλειτουργία των μικτών επιτροπών Υγείας και Ασφάλειας με συμμετοχή των σωματείων.
  • Δωρεάν μετακίνηση από και προς τη ΒΙΠΕ για όλους τους εργαζομένους στις επιχειρήσεις της.
  • Δημιουργία Κέντρου Υγείας και σταθμού του ΕΚΑΒ στη ΒΙΠΕ, με την πρόσληψη όλου του απαραίτητου ιατρικού, νοσηλευτικού, διοικητικού προσωπικού που να λειτουργεί σε 24ωρη βάση.
  • Σύγχρονο και Ασφαλές οδικό δίκτυο που οδηγεί στην ΒΙΠΕ με επαρκείς εξόδους διαφυγής σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
1 / 2

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια