Την αιτία της επιδημικής έξαρσης μηνιγγίτιδας διερευνούν τα κλιμάκια του ΕΟΔΥ που έχουν μεταβεί στην Πάτρα, ενώ ο 20χρονος φοιτητής του Πανεπιστημίου εξακολουθεί να νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του νοσοκομείου
του Ρίου Πελοποννήσου. Πρόκειται για το τρίτο σοβαρό περιστατικό μηνιγγίτιδας που εμφανίστηκε σε φοιτητές από την αρχή του χρόνου.
«Και τα τρία περιστατικά ήταν πολύ σοβαρά με βαρύτερο αυτό της φοιτήτριας του Μαθηματικού που κατέρρευσε σε αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου Πατρών» δήλωσε η διευθύντρια της ΜΕΘ στο νοσοκομείο του Ρίου κ. Φωτεινή Φλίγκου. Η 22χρονη φοιτήτρια, όπως δήλωσε η δ/ντρια της ΜΕΘ, παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση και η ζωή της βρισκόταν σε κίνδυνο όμως ευτυχώς τα κατάφερε. Εξήλθε από την ΜΕΘ και πλέον βρίσκεται στην παθολογική κλινική. «Και τα τρία περιστατικά αφορούσαν νέους ανθρώπους και δεν έχει συμβεί ξανά να αντιμετωπίσουμε τρία περιστατικά μηνιγγίτιδας σε διάστημα λιγότερο των δύο μηνών. Είναι πρώτη φορά που υπάρχει τέτοια συχνότητα», πρόσθεσε η εντατικολόγοςκ. Φίγκου.
Το ειδικό κλιμάκιο του ΕΟΔΥ πραγματοποιεί εμβολιασμούς, και χορηγεί χημειοπροφύλαξη στις στενές και τις ευρύτερες επαφές των κρουσμάτων, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί ενημερώσεις στην φοιτητική κοινότητα.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται τα ειδικά εργαστηριακά αποτελέσματα που θα ρίξουν φως στο εάν η μηνιγγίτιδα από την οποία προσβλήθηκαν οι φοιτητές είναι ή όχι ιογενής.

0 Σχόλια