Ο Χριστουγεννιάτικος διάκοσμος της Πάτρας θα ανάψει την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου, στις 19:00, από την πλατεία Γεωργίου, με την παρουσία και του Δημάρχου Πατρέων, Κώστα Πελετίδη.
Ο διάκοσμος όπως κάθε χρόνο, έχει τοποθετηθεί εξ ολοκλήρου από τους εργαζόμενους του Τομέα Ηλεκτροφωτισμού του Δήμου Πατρέων και θα φωτίσει το κέντρο και σταδιακά τις συνοικίες.

0 Σχόλια