Έρευνα για θάνατο ασθενούς στην Πάτρα

Έρευνα για θάνατο ασθενούς στην Πάτρα


Έρευνα για το θάνατο 57χρονου εκπαιδευτικού, ο οποίος νοσηλευόταν στην παθολογική κλινική του πανεπιστημιακού νοσοκομείου της Πάτρας, διέταξε ο διοικητής του νοσηλευτικού ιδρύματος Χαράλαμπος Μπονάνος. 


Επίσης, η ίδια έρευνα θα επεκταθεί και σχετικά με τις συνθήκες νοσηλείας του ασθενούς.
Ο εκπαιδευτικός είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο την περασμένη Κυριακή με πνευμονία, αλλά τις βραδινές ώρες εμφάνισε επιδείνωση, με αποτέλεσμα να καταλήξει τα ξημερώματα της Δευτέρας.
Ο θάνατος του 57χρονου προκάλεσε αναστάτωση σε άλλους νοσηλευόμενους και συγγενικά τους πρόσωπα, τα οποία προχώρησαν σε καταγγελίες που είναι υπό διερεύνηση.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια