Ωστόσο τα σωματεία αποφάσισαν να προχωρήσουν στην επίσχεση εργασίας δηλώνοντας πως δεν θα ξανανεβούν στα λεωφορεία εάν πρώτα δεν τους καταβληθούν οι αποδοχές τους.
Σύμφωνα με δηλώσεις σήμερα το πρωί στην τηλεόραση του Σκάι, του πρόεδρου των εργαζομένων κ. Κομίνη τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ θα λειτουργήσουν κανονικά αμέσως μόλις καταβληθούν οι μισθοί τους. Αυτό ήταν και το μήνυμα που έστειλαν στην Κυβέρνηση σε δύκσολους καιρούς...
0 Σχόλια