Απεργία στη ΒΙΠΕ Πάτρας: Μήνυμα συνέχισης του αγώνα για ΣΣΕ με αυξήσεις και μέτρα προστασίας της υγείας

 


Μήνυμα συνέχισης του αγώνα για μέτρα προστασίας των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς, προστασία από τυχόν μεγάλο βιομηχανικό ατύχημα, καθώς και για ΣΣΕ με ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς έστειλε η συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου Πάτρας, κλαδικών και επιχειρησιακών συνδικάτων στη ΒΙΠΕ Πάτρας, στο πλαίσιο της σημερινής 24ωρης απεργίας στη Βιομηχανική Περιοχή της πόλης. 

Το «παρών» έδωσαν επίσης τα επιχειρησιακά σωματεία της «Αvramar», της «El Pack» και της «Αθηναϊκής Ζυθοποιίας».

Έξω από τη «ΝΟΥΝΟΥ», εργαζόμενοι από τα Τρόφιμα - Ποτά, το Μέταλλο, το Χαρτί και άλλους κλάδους και χώρους δουλειάς έγιναν «ένα», ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα των συνδικαλιστικών οργανώσεών τους, εκφράζοντας ταυτόχρονα τη θέλησή τους για πάλη ενάντια στα καθημερινά εργοδοτικά εγκλήματα που συντελούνται στους χώρους δουλειάς.

Απαίτησαν ουσιαστικά μέτρα προστασίας στη ΒΙΠΕ, όπου η κατάσταση παραμένει εκρηκτικά επικίνδυνη όχι μόνο για την πρόσβαση από και προς αυτή, αλλά και από τη συνολικότερη ανυπαρξία μέτρων απέναντι σε οποιοδήποτε βιομηχανικό ατύχημα, σχεδόν ένα χρόνο μετά και την περσινή πυρκαγιά στον χώρο. Δίπλα στους απεργούς βρέθηκε αντιπροσωπεία της Δημοτικής Αρχής Πάτρας ενώ ταυτόχρονα στάλθηκε μήνυμα στήριξης κοινής πάλης και με όλους τους εργαζόμενους που σήμερα αγωνίζονται συμμετέχοντας στις κλαδικές απεργίες τους σε Τρόφιμα - Ποτά, Επισιτισμό - Τουρισμό και Κατασκευές.

Ο πρόεδρος του ΕΚ Πάτρας, Δημήτρης Μαρμούτας, χαιρέτισε τη συμμετοχή των εργαζομένων στην απεργία καλώντας σε συνέχεια του αγώνα. Καυτηρίασε την έλλειψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων στη ΒΙΠΕ, τον κίνδυνο από τις μπλοκαρισμένες εξόδους διαφυγής και το άθλιο οδικό δίκτυο, με τους εργαζόμενους να παίζουν τη ζωή τους «κορόνα - γράμματα» σε ένα ενδεχόμενο βιομηχανικό ατύχημα. Κάλεσε σε ένταση της συλλογικής διεκδίκησης και πάλης, με δυνάμωμα των συνδικάτων σε κάθε χώρο δουλειάς, απέναντι στην εργοδοσία, τις αντεργατικές πολιτικές της σημερινής και των προηγούμενων κυβερνήσεων, αλλά και όλων όσοι εμφανίζονται ως σωτήρες των εργαζομένων στηρίζοντας την επιχειρηματική κερδοφορία.

Ο Γιώργος Σταθόπουλος, πρόεδρος του Συνδικάτου Ποτών - Τροφίμων Αχαΐας, χαιρετίζοντας τη μεγάλη συμμετοχή του κλάδου στην απεργία, σημείωσε ανάμεσα σε άλλα: «Τα αιτήματά μας συζητήθηκαν στους χώρους δουλειάς. Συζητήθηκαν με τους εργαζόμενους και οι αποφάσεις μας ήταν κοινές. Για όλα τα προβλήματα στη ΒΙΠΕ έχουν ευθύνη κυβέρνηση, Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας, βιομήχανοι που δεν λαμβάνουν μέτρα. Όλοι στις 5 Σεπτέμβρη στη ΔΕΘ. Συνεχίζουμε. Δεν θα δουλεύουμε για τους πολέμους και τους εξοπλισμούς τους».

Ο Ανέστης Τριάντης, πρόεδρος του Συνδικάτου Μετάλλου, αναφέρθηκε στα προβλήματα στους χώρους δουλειάς και στον κλάδο. Κάλεσε σε πάλη μεταξύ άλλων για ΣΣΕ, 7ωρο - 5ήμερο - 35ωρο και όλα όσα έχουν ανάγκη σήμερα οι εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους. Είναι μάλιστα τόσο απαράδεκτη η κατάσταση στους χώρους δουλειάς που οι εργοδότες δεν εξασφαλίζουν ούτε καν δροσερό πόσιμο νερό στους εργαζόμενους.

Η απεργία συνεχίζεται σε όλη τη ΒΙΠΕ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια