Δικογραφία σχηματίστηκε σε βάρος 16χρονης στην Πάτρα για σωματική βλάβη αδύναμων ατόμων.
Ειδικότερα, σύμφωνα με καταγγελία των γονέων συνομήλικής της, το βράδυ του Σαββάτου (20/6) η ανήλικη κατηγορούμενη γρονθοκόπησε την ανήλικη κόρη τους, ενώ παράλληλα μια άγνωστη συνεργός της την εξύβρισε.
Όπως αναφέρει το tempo24.news, η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος της ανήλικης κατηγορούμενης θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας, ενώ παραγγέλθηκε η ιατροδικαστική εξέταση της ανήλικης παθούσας.

0 Σχόλια