Πάτρα: Δεν θα ξεχαστούν ποτέ τα 16 παιδιά που έγιναν δωρητές οργάνων


 Επιμνημόσυνη δέηση για την ανάπαυση των ψυχών των παιδιών από την ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου Πατρών, που έγιναν δωρητές οργάνων, θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα του Σαββάτου 9 Μαρτίου 2024 (Ψυχοσάββατο) στις 17:45 στον Ιερό Ναό “Παναγία η Βοήθεια”.

Η δέηση θα γίνει μετά από πρωτοβουλία του Δ/ντη της ΜΕΘ Παίδων του νοσοκομείου κ. Ανδρέα Ηλιάδη και σε αυτήν θα παραβρεθούν και γονείς των μικρών ηρώων.

Στην τελετή έχουν κληθεί ο Διοικητής της 6ης ΥΠ κ. Γιάννης Καρβέλης, ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης κ. Χαράλαμπος Μπονάνος και ο Διοικητής του Νοσηλευτικού Ιδρύματος κ. Δημήτρης Μπάκος.

*εφημεριδα "Γνώμη"

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια