Κορονοϊός – Πάτρα: 80% με 90% των ασθενών είναι ανεμβολίαστοι – Τι συμβαίνει με τους εμβολιασμένους

 


Γράφει η Σταυρούλα Πεταλιού

«Στο νοσοκομείο του Ρίου έχουμε αυξημένη προσέλευση θετικών περιστατικών στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών» υπογραμμίζει η Καρολίνα Ακινόσογλου και προσθέτει «αυτό συμβαίνει και στα υπόλοιπα νοσοκομεία της Πάτρα, αποτυπώνεται και αντικατοπτρίζεται από το αυξημένο επιδημιολογικό φορτίο που ανακοινώνεται κάθε ημέρα από τον ΕΟΔΥ για την περιοχή μας και γενικότερα για την 6η ΥΠΕ όπως άλλωστε και πανελληνίως».

«Το 80 με 90% των ασθενών στην κλινική είναι ανεμβολίαστοι όπως συμβαίνει και στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας» αναφέρει μιλώντας στο Newsbeast η παθολόγος – λοιμωξιολόγος, Επίκουρη Καθηγήτρια Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών και υπεύθυνη της μονάδας Covid του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου του Ρίου, Καρολίνα Ακινόσογλου.

«Στo Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίουνοσηλεύονται άτομα με κορονοϊό χωρίς και με προβλήματα υγείας σε ένα φάσμα ηλικιών από 25 έως ακόμη και 100 ετών, έχουμε δηλαδή και νεαρά άτομα σε μικρότερο όμως ποσοστό από τους υπόλοιπους» σημειώνει.

«Οι εμβολιασμένοι που νοσηλεύονται αποτελούν εξαίρεση»

Σύμφωνα με την Καρολίνα Ακινόσογλου οι εμβολιάσμενοι οι οποίοι νοσηλεύονται στην κλινική covid που είναι υπεύθυνη αποτελούν ουσιαστικά εξαίρεση.

«Πρόκειται κυρίως για υπερήλικες, άτομα ανοσοκατεσταλμένα που δεν είχαν ιδανική ανοσολογική απόκλιση έναντι της ολοκλήρωσης του εμβολιασμού ή απέχουν πολύ από τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού» εξηγεί.

«Υπάρχει υπηρεσιακό σχέδιο έκπτυξης κλινών»

Αναφερόμενη στην κατάσταση στο νοσοκομείο του Ρίου και στα όσα ακούγονται για δημιουργία ακόμη και νέων κλινικών, σε περίπτωση που ο αριθμός όσων χρειάζονται νοσηλεία εκτοξευθεί, η Καρολίνα Ακινόσογλου εξηγεί: «Η πληρότητα στο νοσοκομείο είναι κάτι σχετικό δεδομένου ότι υπάρχει υπηρεσιακό σχέδιο έκπτυξης κλινών εάν αυτό κριθεί απαραίτητο. Η πληρότητα είναι κάτι το οποίο κυμαίνεται. Από εκεί πέρα θα πρέπει να καταλαβαίνουμε ότι όταν γίνεται έκπτυξη απλών κλινών γίνεται εις βάρος των υπόλοιπων νοσημάτων και είναι κάτι το οποίο δεν είναι επιθυμητό».

Όπως τονίζει η παθολόγος – λοιμωξιολόγος, Επίκουρη Καθηγήτρια Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών οφείλουμε να προσέχουμε πολύ και να τηρούμε πιστά τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τη χρήση μάσκας.

Στο νοσοκομείο του Ρίου όπως εξηγεί λειτουργούν 5 κλινικές κορονοϊού και μία κλινική ύποπτων περιστατικών.

«Πρέπει να παραμένουμε ψύχραιμοι και αισιόδοξοι και να εμβολιαζόμαστε» είναι το μήνυμα που στέλνει προς όλους κλείνοντας η υπεύθυνη της Μονάδας Covid του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου του Ρίου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια